sobota, 11 stycznia 2014

Aktywne klocki dla aktywnych Maluchów- Fisher Price

Kolejna odsłona Fisher Price. Nic dziwnego, bo uwielbiamy zabawki tej firmy. Za co? Za solidność wykonania, kolory, czyste dźwięki i funkcje. Za walory edukacyjne i to, że zabawa  nimi po prostu się nie nudzi. Zarówno dziecku, jak i rodzicom :)

 

Brilliant Basics- Aktywne klocki


Zestaw zawiera trzy klocki (ciut mało, nie?), ale zabawa nimi wykracza poza klockowe schematy :)

Na każdym znajduje się uśmiechnięta buźka. Kiedy dziecko ją naciśnie (specjalnie, bądź przez przypadek:), elementy ruchowe klocka, zaczynają się poruszać i wydawać dźwięki. Można bawić się każdym z osobna, lub ustawić jeden na drugim i naciskając na wierzchołek, "aktywować" wszystkie.


Są kolorowe, posiadają wiele ciekawych funkcji, usprawniają rączki, a z opinii innych mam, wynika, że im bardziej dziecko zbliża się do pierwszej świeczki na torcie, tym większe wzbudzają zainteresowanie i tym wytrwalej maluch bada ich możliwości.

Na to czekam, bo póki co, mój synek jeszcze sobie z nimi nie radzi, ale żywo reaguje, kiedy tylko tatuś bierze je do ręki ;)



"Można je przyciskać i wciskać, można nimi kręcić i czymś na nich kręcić, można otwierać i zamykać, można zmieniać obrazki, można wpatrywać się długo w jeden wybrany. Trzy małe klocki, a tyle zabawy dla małego odkrywcy." 
 

Wiek: 6m+

Cena: ok. 50 zł

Moja subiektywna ocena: 7/10



 
A tu możecie dokładniej podejrzeć ich możliwości, przed ewentualnym zakupem: 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Mieliśmy je :) Są zdecydowanie lepsze, niż ich dość często spotykane podróby.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Bardzo fajne. Jakoś mi nie wpadły wcześniej w oko, a teraz mój Rysiek już za duży na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znamy :))
    Ale fajnie się prezentują :)
    Lubię Fishera, chociaż moją miłością są drewniane zabawki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam dziś podróbkę, nazwy firmy nie wymienię, ale rzeczywiście kiepskie. A drewniane to klasyka, też kochamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też je mamy, super są - sprytny Mikołaj podrzucił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To Mikołaj chyb kilka zestawów miał, bo u nas to też Jego spawka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. także wolę tradycyjne drewniane.

    OdpowiedzUsuń
  8. My mieliśmy jednego bo trafił mi się jeden przypadkiem :) i teraz Szymon zachwycił się nim, czekam na przesyłkę całego zestawu teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O. wciąż odkrywa ich możliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...