wtorek, 18 lutego 2014

Cudawianki Handmade i filcowe etui wszelakie

A może się skusicie...? Dziś przedstawiam kilka propozycji pięknych etui, stworzonych z myślą o tabletach, laptopach czy ipadach. Produkcja- Cudawianki Handmade i Monika Jarecka. Kto nie wie, z kim ma do czynienia, i z czym to się je- zapraszam do zapoznania się TU.
 
A teraz bez zbędnego owijania w bawełnę- oglądajcie, podziwiajcie, Cudawianki odwiedzajcie (TU), na FB wpadajcie (TU). Oczywiście to nie muzeum, kupować można, a ja polecam z całego serca!


A na końcu kilka fotek z kiermaszu, który odbył się 15 lutego 2014 roku, w klubokawiarni "Niebostan" w Łodzi. Kto nie był, niech żałuje- było mnóstwo ciekawych rzeczy, no a stoisko Cudawianki... to już w ogóle- cudne! ;)
 
POKROWCE (LAPTOP, TABLET, IPAD -7", 10")



 



I...mój faworyt...Chyba tak mi już z dzieciństwa zostało, że zarówno dmuchawce, jak i babie lato, kojarzą mi się z ulotnymi i lekkimi chwilami beztroskich wakacji, przyjemnego słońca i ciepłych letnich wieczorów. Śliczne!


Kolejnych wzorów szukajcie na stronie CUDAWIANKI,  lub wypatrujcie w moich przyszłych postach. A dziś jeszcze na koniec bonus, czyli obiecane zdjęcia- akcja SIĘ ROBI SIĘ W ŁODZI i rękodzieła Moniki:








4 komentarze:

  1. O Jeżu jakie ładne, ja chcę taką torebkę, ale nie na lapka, tylko taką na co dzień. Dmuchawce, maki, oszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki też są w ofercie- uderzaj do Moniki na fb najlepiej :) linki na górze :) Dla mnie prowizja 90 % więc gorąco namawiam! HAHAHA.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czadowe :) ja jestem sroka więc uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...