sobota, 19 kwietnia 2014

Cudawianki naturalnie, czyli zamszowe etui

Jestem zwolenniczką zamszu nie od dziś. Kilka lat temu oszalałam na jego punkcie. Od tej pory, zamiast kupna co chwilę nowej torebki wykonanej z "Bóg wie czego", wolę raz na jakiś czas zainwestować w porządną, pachnącą skórę, Zwłaszcza miły w dotyku zamsz. Trwalsze, bardziej gustowne, z charakterem i duszą.

Dlatego też, bardzo ucieszyłam się na wieść, że w Cudawiankowej ofercie Moniki Jareckiej, pojawiły się nowe modele etui na tablety (7" i 10"), a także laptopy od (11" do 17"), wykonane właśnie z niego. Dużym plusem jest również fakt, że sami sobie możemy takie etui po części zaprojektować, wybierając kolor zamszu oraz podszewkę. Prezentuję:

1. Zamsz- kolory


2. Podszewka (len i bawełna)


3. I gotowe!


Jakość, pasja i natura. Wszystko w jednym. Zwieńczone w końcu Cudawiankowym logo :) Bardzooo mi się podobają, i dodaję do mojej listy "to chcę".

Dla niewtajemniczonych dodam, że Monika chętnie szyje na zamówienie, więc warto pytać, bo pewnie nie jeden szalony pomysł z entuzjazmem zrealizuje...

A gdzie uderzać? Tu nic się nie zmieniło: Cudawianki Handmade i Cudawianki FB. W imieniu swoim i Moniki- serdecznie zapraszamy!

P.S. To nie jest wpis sponsorowany.

 

2 komentarze:

  1. Wow, fajnie to wygląda. W przyszłości rozważę zakup takiego etui.

    Zapraszam Cię na mojego bloga, liczę na jakiś komentarz ;)
    http://www.littleboy.fan-strefa.pl/trudny-poczatek/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy na to liczymy, więc nie trzeba nawet wspominać... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...